۷ کوادکوپتر دوربین دار برتر ۲۰۱۹

۷ کوادکوپتر دوربین دار برتر ۲۰۱۹

در میان انوع هلیشات هایی که در بازار وجود دارد، کواد کوپتر دوربین دار مویک ۲ پرو به عنوان یکی از بهترین انواع پهپاد دوربین دار شمرده می شود. چرا که علاوه بر عملکرد فوق العاده ای که دارد، از نظر راحتی قابل حمل، مورد علاقه بسیاری از تصویر برداران هوایی است. اما اگر شما به دنبال سایر انواع کوادکوپتر دوربین دار برتر سال ۲۰۱۹ هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

نام کوادکوپتردسته بندیرتبه بندی
Mavic 2 Proبهترین کواد کوپتر دوربین دار۴٫۵ از ۵
DJI SPARKبهترین کوادکوپتر بدون سرنشین۴ از ۵
YUNEEC BREEZEبهترین هلی شات برای تازه کارها۳٫۵ از ۵
RYZE TELLOارزان قیمت ولی کاربردی
DJI INSPIRE 2بهترین انتخاب برای فیلم سازان۴ از ۵
UVIFY DRACO HDبهترین انتخاب برای مسابقه
PARROT MAMBOبهترین پهپاد برای بچه ها

معرفی ۷ کوادکوپتر دوربین دار برتر ۲۰۱۹

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، در میان انواع پهپاد دوربین دار که در بازار به فروش می رسد، هلیشات مویک ۲ پرو ، به عنوان گل سر سبد سایر انواع Drone ها در نظر گرفته می شود اما قطعا تنها گزینه برای خرید نیست. بنابراین به شما توصیه می کنیم که قبل از خرید کوادکوپتر دوربین دار مد نظرتان، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

کوادکوپتر مویک ۲ پرو محصولی از DJI

مسلما اولین هلی شاتی که در لیست ۷ کوادکوپتر دوربین دار برتر ۲۰۱۹ قرار می گیرد، هلی شات Mavic 2 Pro است. شما با خرید این کوادکوپتر می توانید از تمام قابلیت های یک دستگاه تصویربرداری حرفه ای به همراه یک دوربین Hasselblad بهره مند شوید. نکته جالبی که در مورد این دستگاه وجود دارد، سایز کوچک آن در مقابل امکانات گسترده ای است که دارد. بنابراین هر کسی که به تصویربرداری خاص از دل آسمان علاقه دارد، این کوادکوپتر دوربین دار انتخاب مناسبی برای وی خواهد بود!

 

با خرید کوادکوپتر دوربین دار مویک ۲ پرو می توانید به راحتی با توجه به ساختار و وزنی که دارد آن را حمل کرده و با استفاده از دوربینی که دارد، بهترین تصاویر را ضبط کند. خالی از لطف نیست که به این نکته اشاره کنیم که مویک ۲ پرو به نسبت به مویک پرو قابلیت های بیشتری دارد. به عنوان مثال در مویک پرو ، دستگاه تنها قادر به شناسایی موانعی بود که پیش رویش قرار داشت. در حالی که مویک ۲ پرو مجهز به سنسورهایی است که تمام موانع را در هر بخشی از فضا که قرار داشته باشند، شناسایی کند.

علاوه بر این، دوربین و فناوری پردازشی که در تولید این دستگاه استفاده شده است، قابلیت فیلم برداری ۴K را در رنگ ۱۰ بیتی فراهم کرده است. بنابراین با استفاده از این هلی شات می توانید میلیاردها رنگ را با بهترین وضوح در تصاویرتان داشته باشید.

 

کوادکوپتر DJI SPARK

یکی از جالب ترین مواردی که کوجب جذابیت محصولات DJI شده است، قابلیت های متنوع آنها در کنار سایز بسیار کوچکشان است. کوادکوپتر DJI SPARK علاوه برا طراحی قابل حمل و کوچکی که دارد، به دلیل قابلیت های مختلفش مانند پرواز هوشمند، بسیار محبوب است. بنابراین با خرید کوادکوپتر DJI SPARK می توانید حالت های مختلفی از پرواز از جمله راکت، Dronie، Circle و Helix و … را تجربه کنید. از طرف دیگر این کوادکوپتر دارای قابلیت تشخیص حرکت به صورت هوشمند است. بنابراین شما بدون نیاز به گوشی هوشمند و یا کنترلر می توانید همچنان هم آن را کنترل کنید. چرا که به خوبی می تواند موانع را شناسایی کرده و از برخورد به آنها جلوگیری کند.

 

اما قابلیت های این دوربین این پرنده را از قلم نیاندازیم. علاوه بر دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که قابلیت تصویربرداری  ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد، اسپارک نیز دارای یک گیمبال دو محوره است. در نتیجه شما دوربین را از لحاظ مکانیکی به گونه ای می توانید ثابت نگهدارید که کمترین لرزش را هنگام تصویربرداری تجربه کنید.

 

هلیشات YUNEEC BREEZE

در صورتی که در زمینه پرواز با کوادکوپتر دوربین دار تازه وارد هستید، می توانید از هلیشات YUNEEC BREEZE را خریداری نمایید! چرا که با توجه به قیمت پایینی که دارد، برای افراد تازه کار که به دنبال انجام پروازهای ساده هستند، بسیار مناسب است و شرایط پیشرفت شما را در این زمینه به راحتی فراهم می کند.

 

استفاده از این هلیشات برای افرادی مناسب است که در ابتدای مسیر قرار دارند. چرا که فناوری استفاده شده در این دستگاه امکان پرواز راحت و آسان را برای شما فراهم کرده و احتمال تصادف و سانحه های هوایی را تا حد زیادی کاهش می دهد. البته به خاطر داشته باشید که قیمت این دستگاه نسبت به سایر مواردی که در لیست ۷ کوادکوپتر دوربین دار برتر ۲۰۱۹ قرار دارند، پایین تر است. اما با توجه به جایگاه فعلی ریال، هنوز هم ارزش زیادی دارد. بنابراین حواستان را هنگام کار با این دستگاه و دوربین ۴K اش حسابی جمع کنید!

اما بهترین نکته ای که در رابطه با این دستگاه وجود دارد، امکان کنترل پروازش با استفاده از تلفن های هوشمند است. بنابراین شما برای کنترل هلیشات YUNEEC BREEZE می توانید از کنترلر خود دستگاه و یا تلفن همراهتان استفاده کنید.

هلی شات RYZE TELLO

یکی دیگر از مواردی که نه تنها می توان آن را در لیست ۷ کوادکوپتر دوربین دار برتر ۲۰۱۹ قرار داد، بلکه می توان آن را به عنوان یکی از ارزان ترین انواع کواد کوپتر دوربین دار در نظر گرفت. البته این پایین بودن قیمت به معنای کیفیت پایین دستگاه نیست. در تولید این دستگاه از یک تراشه پردازشگر ۱۴ هسته ای اینتل، فن آوری ثبات پرواز از DJI، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری HD 720p و یک باتری استفاده شده است که امکان پرواز به مدت ۱۳ دقیقه را به شما می دهد.

تنها نکته ای که در رابطه با هلی شات RYZE TELLO باید بدانید این است که برای کنترل آن تنها می توانید از تلفن همراهتان استفاده کنید چرا که هیچ نوع کنترلری برای این دستگاه تعبیه نشده است.

 

کواد کوپتر دوربین دار DJI INSPIRE 2

اگر یک فیلم بردار حرفه اس هستید، کواد کوپتر دوربین دار DJI INSPIRE 2 قطعا یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود چرا که به نوعی می توان گفت در ساخت آن از فانتوم ۴ الهام گرفته شده است.

 

برخی از مهمترین قابلیت های این دستگاه عبارت است از:

  • محدوده قابل کنترل تا فاصله ۵٫۵ کیلومتر
  • حداکثر میزان سرعت تا ۱۱۰ کیلومتر در ساعت
  • قابلیت تشخیص موانعی که در روبه رویش قرار دارند.
  • قابلیت تصویربرداری ۵٫۲K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه (یا ۴K در ۶۰)
  • قابلیت عکس برداری ۲۰٫۴ مگاپیکسل
  • گیمبال ۳ محوره

لازم به ذکر است که برای کنترل این کواد کوپتر دوربین دار می توانید از نرم افزاری که برای آن تعبیه شده است استفاده کنید.

پهپاد دوربین دار UVIFY DRACO HD

شاید بتوان دلیل این که پهپاد دوربین دار UVIFY DRACO HD در لیست ۷ کوادکوپتر دوربین دار برتر ۲۰۱۹ قرار گرفته است را این مسئله در نظر گرفت که با توجه به مدولار بودنش، به راحتی می توان آن را به روز رسانی کرد و آپدیت نگهداشت. بنابراین اگر اهل انجام مسابقه با استفاده از پهپاد دوربین دار هستید، می توانید این دستگاه را خریداری کنید چرا که تقریبا تمامی اجزای آن را مانند دوربین، موتور، فرستنده های ویدئویی و … می توانید به روز نگهدارید. از طرف دیگر، یکی از مهمترین قابلیت های این دستگاه، کاربری آسانی است که دارد.چرا که شما حتی اگر تا کنون در زندگیتان پهپاد دوربین دار هم ندیده باشید، باز هم می توانید از این دستگاه استفاده کرده و آن را به پرواز در بیاورید.

 

پهباد دوربین دار PARROT MAMBO

اگر به دنبال خرید کوادکوپتر ساده و کاربردی هستید، می توانید پهباد دوربین دار PARROT MAMBO را انتخاب کنید. این دستگاه معمولا برای نوجوانان و کودکانی مناسب است که علاقه شدیدی به پرواز با پهباد را دارند. این دستگاه به صورت ویژه برای کودکان طراحی شده است. بنابراین می توانید با استفاده از قابلیت هایی که ارائه می دهد، به سادگی پرواز را به کودکان خود آموزش داده و آنها را سرگرم نگهدارید. برای کنترل این دستگاه می توانید از تلفن های هوشمند و یا کنترل کننده های مخصوص استفاده کنید.

 

همراهان گرامی، در صورتی که قصد خرید کوادکوپتر دارید اما نمی توانید تصمیم بگیرید، می توانید از طریق شماره ۰۹۱۳۴۸۹۷۵۰۰ با ما در تماس باشید.

به اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • نفیسه پاسخ

    سلام و خسته نباشید بابت سایت خوبتون
    من از آتلیه فردای بهتر دارم براتون پیام میزارم میخواستم بدونم که چه کوادی از نظر قیمت مناسب برای عروسی و فیلمبرداری این مجالس هست؟
    حقیقت امر اینکه بنده قیمت کوادکوپترهای سایماآرسی رو بررسی کردم و مناسب بود اما نمیدونم کوادها اون کیفیتی رو که باید دارند یا خیر! لطفا راهنمایی بفرمائید.

    ۱۵ دی ۱۳۹۹ در ۱۴:۱۷
    • مدیر سایت پاسخ

      با سلام و ممنون بابت سوال خوب شما .
      پرنده های سایما صرفا جنبه اسباب بازی و تفریحی دارند و به هیچ عنوان برای فیلم برداری های حرفه ای قابل استفاده نیست . برای این کار از محصولات شرکتdji میتوانید استفاده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

      ۱۸ دی ۱۳۹۹ در ۰۹:۰۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code